Syyskokous valitsi uuden hallituksen vuodelle 2020

RIIHIMÄEN PERUSSUOMALAISET

SYYSKOKOUS 17.11.2019

Valittu uudeksi puheenjohtajaksi Kari Suomalainen

Muut hallituksen jäsenet ,varajäsen suluissa:

Jari Heikkinen, (Sauli Anttila)

Riikka Tervatuli, (Kalle Rautio)

Tessa Saarinen, (Ossi Juntunen)

Pauli Juurinen, (Kari Salama)

Juha Peltola, (Tero Tuomola)

Hämeen Piirin Hallitukseen valittiin 16.11.2019 järjestetyssä syyskokouksessa Kari Suomalainen ja varalle Riikka Tervatuli.

Vuodeksi 2020 valitun Riihimäen Perussuomalaiset ry:n puheenjohtajan Kari Suomalaisen terveiset Riihimäkeläisille Perussuomalaisille.

Sunnuntaina 17.11.2019 minut valittiin yksimielisesti Riihimäen Perussuomalaiset ry:n puheenjohtajaksi. Tämä on minun tämänhetkisen poliittisen urani huippu, tänä kautena toimin varapuheenjohtajana. Lisäksi lauantaina 16.11.2019 minut valittiin Hämeen piirin hallituksen jäseneksi. Joten ensi vuonna poliittista työnsarkaa ja haasteita on tarjolla yllin kyllin.

Perusuomalaiset ovat tällä hetkellä selvässä Gallup kärjessä ja tämä noste tulee auttamaan meitä tulevissa kunnallisvaaleissa. Vaaliteltoilla ja Tupailloissa on ollut paljon väkeä ja jäsen hakemuksia tulee tasaiseen tahtiin lisää. Olemme nyt ja aina suomalaisten puolella, meille suomalaisuus ja Suomi on asioita, joiden puolesta kannattaa taistella.

Vuosi 2020 on välivuosi vaaleista, on aika hieman hengähtää ja kerätä voimia tuleviin vaaleihin, kunnallisvaalit hutikuussa 2021. Riihimäki tarvitsee ja ansaitsee uudet päättäjät pitämään kaupunkilaisistaan huolta. Nykyinen punaisen sävytteinen valtuusto tarvitsee lisää perussuomalaisia päättäjiä. Jos ja kun saamme äänestäjät liikkeelle tulevissa vaaleissa, niin valtuuston paikkamäärä voi jopa kolminkertaistua. Se jos mikä, houkuttelee lisää väkeä ehdokkaiksi ja äänestämään.

Vaikka ehkä en ole niin tunnettu vielä Riihimäen poliittisella kentällä, minut on varmasti nähnyt niin Riihimäen kuin ympäristökuntienkin toritapahtumissa. Riihimäen Perussomalaisten vaalikahvilan ylläpitotoiminta niin Eduskunta- kuin Eurovaalien aikaan oli varmasti poliittisen urani suurin saavutus. Monet hyvät keskustelut saatiin aikaseksi kahvikupposten äärellä.

Mitään suuria mullistuksia en ole tuomassa yhdistyksemme toimintaa. Jatkossakin pidämme rennon, tasapuolisen ja mielipiteiltään avoimen Perusuomalaisen paikallisyhdistyksen. Meillä saa puhua asiaa ja vaikka vähän asian vierestäkin, kriittiseen keskusteluun olemme myös valmiita. Työ jatkuu paremman Riihimäen ja Suomen puolesta.

Kari Suomalainen

Puheenjohtaja (1.1.2020 alkaen)