Perussuomalaiset on suurin puolue Hämeessä 28,4%

Perussuomalaiset on suurin puolue Hämeessä 28,4%. Tästä kuuluu kiitos koko organisaatiolle, puoluejohdosta paikallisyhdistysten aktiiveihin. Erityiskiitos piirimme kansanedustajille Rami Lehto, Lulu Ranne ja Jari Ronkainen, hyvästä ja johdonmukaisesta toiminnasta eduskunnassa.

Ylen gallupista lasketut Hämeen Piirin kannatusluvut 28,4%. Laskentapohjana on käytetty kolmen viimeisen kuukauden luvut ja tätä päivitetään joka kuukausi ns. laahaavan kolmen kuukauden pohjalta eli viimeinen kuukausi putoaa pois. Kolme kuukautta varmistaa, että n-luvut ovat tarpeeksi suuret. Näin tulokset ovat vahvalla pohjalla ja todellisia

Muistakaa mikään ei ole pysyvää, jos ei sitä vaali ja ylläpidä. Joka päivä meidän on aina uudelleen lunastettava olemassaolomme.

Tulokset ovat todella kovat myös koko maata ajatellen. Kahta vaalipiiriä lukuunottamatta olemme ykkösiä. Oulussa on Kepu vielä prosentin verran edellä, mutta kuinka kauan? Helsingissä olemme petranneet kunnolla ja demarit ovat jääneet taaksemme ja olemme nyt kolmanneksi suurin.

Kirjoitettu 20.1.2020